Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2007 02:22 - САМОДИВА
Автор: qbylkovcvqt Категория: Изкуство   
Прочетен: 929 Коментари: 0 Гласове:
0



 Улови ме


Самодива да бях - омайвах те!
Песен, и танц, и магия - не,
не ми вярвай - просто вземи ме!
Да ме следваш - не можеш,
аз съм стихия - идвам и няма ме,
улови ме! - аз съм мигът...

 

 

 

Аз съм

 

Аз съм дъхав планински вятър,
събрал и понесъл букет ароматен,
от свежест и лудост на самодивски
билки и незнайни омайни треви...

Аз съм тихият шепот на морската пяна,
вълнение мъртво, понесено от морската шир,
магесваща песен на морска сирена,
разляла сладка отрова всред морския мир...

Вземи песента ми - магия
и с вятъра вдъхновен понеси я,
с пеперуден прашец подправи я
и си имаш вече вълшебна благословия!

 

 

 

 

Самодива.

 

Влюбена самодива в земен човек?

Дете на природата дива,

дарена с дивна красота

и мистична древна сила…

Любовта ни земна за самодивата

е отзвук, идващ от друг свят.

Самодива

влюбена в човек – няма такава!

 

Любовта е нейната сила,

нейно оръжие и магия.

Самодивата е влюбена в простора,

влюбена е в песента и във вихъра на танца,

влюбена е в полета,

самодивата носи душа на птица!

Влюбена е в свободата,

влюбена е в любовта!

 

Да се влюби в човек самодива –

това е просто мъжка мечта!

Защо ли в обикновена превръщат

мъжете и най-необикновената жена?!

Не знаят ли, че когато се оглеждат

жените в любящи мъжки очи –

тогава ги озарява красота

необикновена, невероятна, вълшебна…

 

Самодивата

опива с магия самодивска

и незнайно горско биле,

ала никога,

никога и никому любовта си не дарява!

Любовта самодивска се краде

с мъжка сила и хитър облог!

 

Защото самодива поглед не свежда,

къща не върти, огън хвърля изпод вежди,

не  къта огъня в семейното огнище,

самодива не отглежда своето дете…

 

Да откраднеш любовта на самодива –

славей в клетка да затвориш,

в клетка славеят е птичка сива,

между четири стени самодивата умира…

 

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: qbylkovcvqt
Категория: Изкуство
Прочетен: 2852424
Постинги: 927
Коментари: 4602
Гласове: 26550
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031