Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2007 16:53 - Ти си живата вода
Автор: qbylkovcvqt Категория: Изкуство   
Прочетен: 670 Коментари: 0 Гласове:
0



Ти си

Ти си живата вода,

единствената глътка,

от която се отдръпват

пръстите студени

на смъртта...

От нейната

хладна прегръдка

пробудена –

жадно се усмихвам на света!

Разковничето ти си,

което живота обръща

и пуска коренчета

дълбоко в сърцето,

парчетата разломени заплита

и връща ми усмивката...

Ти си птичето щастливо,

което неизменно отлита...

Припламнала

в най-тъмната нощ –

ти си искрата!

Която звездите светли пали

и към тях да летя

ми дава крилата!

И носи ми топлина

в тихото на самотата...

 

 

 

 

Няма те

 

Не виждаш сълзата,

готова всеки миг

да се претъркулне...

Не виждаш и усмивката,

когато сподавям своя вик,

задъхан от очакване...

Не чуваш съня ми,

не усещаш дъха ми –

разпилявам топлината си...

 

Среднощно

 

Обичам те! И те целувам!

Пет думички –

така разсъниха леглото ми,

въглени разжариха във него!

Да раздера жадувам

мрака на самотата ти –

внезапно, като огнена мълния!

Привлечена от струната,

звънтяща на душата ти...

И с жар, и прохлада,

и ураган, и с ласка

във вихъра на пороя

мрачните ти мисли да отмия...

мечтата ти да бъде моя...

 



Тагове:   вода,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: qbylkovcvqt
Категория: Изкуство
Прочетен: 2860815
Постинги: 927
Коментари: 4602
Гласове: 26550
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930