Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2011 22:27 - Русе - "кораб на мечтите, спрял на този бряг зелен..."
Автор: qbylkovcvqt Категория: Изкуство   
Прочетен: 5421 Коментари: 14 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Любимо място в най-хубавото, любимо време от годината   -  когато розите цъфтят в най-прекрасните си цветове, а целият град ухае на цъфнали липи... и току що е окъпан от топъл летен дъжд...


image 


image



image



image



image



image



image



image



image




image



image



image



image



image



image





image



image



image



Дунавът - на отсрещния бряг е пристанището на Гюргево. Интересно е, че Гюргево означава градът на Св. Георги, а Русе също има за покровител Св.
Георги.



image


image



image



image



image



image



image


image



image



image


image



image



image



image



image



image



image



image



image



image


Паметникът на Свободата - един от най-красивите символи на града. Двата лъва, държащи в зъбите си разкъсаната верига на робството... 


image



image



image



image



image


Древният мит за борбата между Юнака и Змея. 


image



image



image


...и разбира се Вазата... съвсем до нея има местенце където с удоволствие  може да се изпие по чаша бира с порция страхотно приготвена цаца... ;)

image



image








Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. magnoliya - БРАВО!
16.03.2011 22:48
Страхотен постинг, хареса ми!
Благодаря ти за удоволствието, което ми достави!
цитирай
2. qbylkovcvqt - :) О, това е съвсем малка частица от ...
16.03.2011 23:24
:) О, това е съвсем малка частица от красотата на града...
цитирай
3. yuliya2006 - ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА ...
16.03.2011 23:33
ИСКАМ РАЗРЕШЕНИЕ ДА КАЧА ПОСТИНГА КЪМ ПРОЕКТА

"НА БЪЛГАРИЯ С ЛЮБОВ - ГРАДОВЕ И СЕЛА" трета част

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
4. qbylkovcvqt - Джулия, винаги съгласна - щом ти ...
16.03.2011 23:38
Джулия, винаги съгласна - щом ти харесва :)
цитирай
5. qbylkovcvqt - а как не харесвам да сядам на това ...
16.03.2011 23:41
shtrakalka написа:
а как не харесвам да сядам на това местенце...само като си спомня какво беше преди...



хахахаха, :)))))))))) - замислих се за градинката с розите ли ми говориш... ама схванах :) ... Виж, аз снощи открих сезона на това местенце - струва си... абстрахирам се от миналото ( няма да обаждаме какво беше ) :) сега е пълно постоянно, дори не винаги има места...

Поздрав!
цитирай
6. elidea - Много красиво!
16.03.2011 23:57
qbylkovcvqt, сякаш с вълшебна пръчица си махнала и лятото е дошло, с розовите градини и разкошни дървета... А Вазата,...колко годишна е Вазата? Аз бях малка когато майка ми след едно пътуване до Русе ми показа снимка - беше се снимала пред цветната Ваза. На тази толкова далечна снимка Вазата е същата. Беше ми много приятно да се разходя с теб. Благодаря!
цитирай
7. qbylkovcvqt - Вазата. . . същата е конструкцията, ...
17.03.2011 00:08
Ели,
Вазата... същата е конструкцията, но преди много години, в моето детство беше много по-красива - с повече шарки от живи цветя, като изписана, а в нея засаждаха високи кани и други, които преливаха сякаш е пълна с букет, с разкошен букет... сега като че ли не и се стараят толкова... или аз съм пораснала... А розите трябва да ги видиш на живо през май :) невероятно е.
цитирай
8. qbylkovcvqt - не, че центърът не го знят в цяла Б...
17.03.2011 00:22
shtrakalka написа:
не, че центърът не го знят в цяла България като "л.....о".
А мястото на "Авангард" срещу Пантеона помниш ли...?
А мястото на бизнессградата встрани от съда помниш ли...?

Ама ние няма да обаждаме!


:) Виж сега - това са легендарни места, за които и без това се знае... Освен това центърът сега така е разоран, че очаквам нещо грандиозно да се случи... и легендарното място да има по благозвучен вид...

Ще ми се да показвам красивото... грозното е в достатъчни количества в живота ни... макар че не съм се съвсем въздържала - по кея съм снимала едни мургави дървосекачи и съм ги показала... Русе все още е зелен, но все повече се изсичат дървета на десетки години, и всичко се превръща постепенно в бетон...

Вчера вървях през центъра и се загледах в орнаментите по старите сгради - странна смесица от барок, рококо и класически стил... и все пак красиво, доколкото не се е доразрушило съвсем... а там, където сградите са подновени, е унищожен оригиналният им вид... градът бавно, но сигурно променя облика си, но си е моят град... и си го обичам.
цитирай
9. katan - Красиво, зелено, цветно и много ... чисто ми се струва!
17.03.2011 09:52
Красиво, зелено, цветно и много ... чисто ми се струва!
Аз си харесах едни снимки - престарялата топола и пъновете в Дунав.:)
Поздрави!
цитирай
10. qbylkovcvqt - Винаги е било зелено, даже по-зе...
17.03.2011 10:46
Винаги е било зелено, даже по-зелено, а откакто се унищожи производството в повечето предприятия и заводи нарасна безработицата, но наистина стана по-чисто...
:) а тополата всъщност е бреза и трябва да е наистина много стара... на това място край Дунава имаше брези и като ученици, Гриша Кубратов - един от хубавите хора художници в града, ни водеше тук да рисуваме, той ни преподаваше рисуване и някъде имах доста рисунки, вероятно точно на тази бреза в младежките и години ... :)
цитирай
11. анонимен - Разбрах следващата задача. За там ...
17.03.2011 11:33
Разбрах следващата задача.За там зная само , че гл. страни и трудно се добира до снимки.Отделно че със св.Георги не съм говорил от 18 години.А и сега виждам наклона.Там с каква подложка ща може да се изправи?Веднага тръгвам
цитирай
12. monaliza121 - Малко остана и отново ще се радваме ...
17.03.2011 13:12
Малко остана и отново ще се радваме на пролетна красота!
Поздрав за хубавите снимки!:))
цитирай
13. qbylkovcvqt - Малко остана и отново ще се радваме ...
17.03.2011 16:22
monaliza121 написа:
Малко остана и отново ще се радваме на пролетна красота!
Поздрав за хубавите снимки!:))


Така е - пролетта определено се усеща вече.

Поздрав!
цитирай
14. qbylkovcvqt - За сметка на това се нароиха МОЛ-...
17.03.2011 16:23
shtrakalka написа:
За сметка на това се нароиха МОЛ-ове, може да са празни, но пък са много.


Вярно. Аз лично в половината от тях още не съм влизала...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: qbylkovcvqt
Категория: Изкуство
Прочетен: 2862961
Постинги: 927
Коментари: 4602
Гласове: 26550
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930