Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2012 19:48 - Молитва
Автор: qbylkovcvqt Категория: Изкуство   
Прочетен: 2323 Коментари: 9 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Усещане за нежност.
Пред топлината на гаснещия ден,
разпиляна по рамената 
и по жадната ми кожа...

После... нека е изгрев след залеза.
В нашия свят,
събран върху дланта ми
в чаша от раковина...

Нека е горчиво вино, 
тъмно и лудо, дето в мен пулсира
в бурна надпревара с дните...
и днес... и утре... 






Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - A бе,
03.04.2012 21:57
ти не разбра ли, че има жена в реала с него, за която пише и не са за тебе стиховете му? Колко ще продължава тая параноя, че имате връзка?
цитирай
2. анонимен - Нека е горчиво вино...
03.04.2012 22:46
Нека! Любовта е по-силна и сладка след това. Стихотворението е искрено и ми харесва с емоционално-затрогващия финал!
цитирай
3. qbylkovcvqt - :) на това може да се отговори - Бл...
03.04.2012 22:50
:) на това може да се отговори - Благодаря! Все пак, ако това е поезия - прочитът никога не е буквален, нали. А за виното - да, нека е горчиво!

Усмивки!
цитирай
4. sparotok - !
03.04.2012 23:16
Хубаво стихче, а краят е направо разкошен!

Поздрави!
цитирай
5. анонимен - Това е хубавото на поезията -
03.04.2012 23:46
кара те да откриваш непознати чувства и светове в обикновеното и ежедневното. Е, зависи и от гледната точка и нагласата ;) А това е страхотно -

В нашия свят,
събран върху дланта ми
в чаша от раковина...
цитирай
6. nonakypy - Ябълковцвят, пиши и си пей! Тая от Реала е неуравновесен индивид,
04.04.2012 08:14
анонимен написа:
ти не разбра ли, че има жена в реала с него, за която пише и не са за тебе стиховете му? Колко ще продължава тая параноя, че имате връзка?


страдащ от словесна диария. Плюс това е отчайващо грознолика.
Имаш много повече шанс за почитатели. Показваш привлекателна женственост и нито идея истеризъм. Чат ли си? :-)))
цитирай
7. qbylkovcvqt - Хубаво стихче, а краят е направо ...
04.04.2012 12:33
sparotok написа:
Хубаво стихче, а краят е направо разкошен!

Поздрави!


:) Здравей!

Я пак да прочета... края. ... :))) Да, там... в края съм точно аз! ;)
цитирай
8. qbylkovcvqt - кара те да откриваш непознати чу...
04.04.2012 12:36
gogi6666 написа:
кара те да откриваш непознати чувства и светове в обикновеното и ежедневното. Е, зависи и от гледната точка и нагласата ;) А това е страхотно -

В нашия свят,
събран върху дланта ми
в чаша от раковина...


Поезията е вълшебство... може с малко думи да изказва хиляди неща...
Всеки си създава своя свят и ако с него успее да докосне нечий друг, така, че емоциите да са положителни или да постигне съпреживяване, или... какво по-хубаво от това :)
цитирай
9. qbylkovcvqt - nonakypy, здравей, приятел! ...
04.04.2012 12:47
nonakypy , здравей, приятел!

Разсмя ме, знаеш ли! :) За чат съм чат, рядко мат, а понякога и пат...
Благодаря за веселите нотки и подкрепата, но истината е, че изобщо не ме притеснява лично някой си безличен и безимен... Рядко пускам анонимните коментари... не струват просто... И още нещо, ако това е словесна някаква война, то за сега съм пас, защото добре познавам силата на словото и добре умея да го използвам като оръжие... нямам желание да наранявам.
И да не забравя - знам цената си, не се състезавам с никого и за никого... ;) чат ли си :))) ?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: qbylkovcvqt
Категория: Изкуство
Прочетен: 2860561
Постинги: 927
Коментари: 4602
Гласове: 26550
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930