Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2012 19:54 - ... с мед
Автор: qbylkovcvqt Категория: Изкуство   
Прочетен: 3401 Коментари: 15 Гласове:
16

Последна промяна: 20.12.2012 19:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Капчици мед
по голите ми рамена.
На бенката вляво
една жадна пчела...

Дъх на праскови 
пилее пулсът.
Дъх на топло лято.
Задъхана нежност.

Устните ти.
Пъпеши зрели 
в дланите ми протегнати
докосват премалели...

И капките мед
събират със сладост
от голите рамена
на моята слабост.





Тагове:   тишина,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Прекрасност!!!
20.12.2012 20:14
Имах нужда да прочета такова нещо!
Замислям някакви...
Поздравления за чудесния стих!
Б.
цитирай
2. анонимен - Ех, това лято...
20.12.2012 21:50
Ябълки с ванилия, сега и мед - един уникално семпъл, но незабравим аромат на детство, чистота, уют...Все синоними на любов!
цитирай
3. sherif - Уооооу!
20.12.2012 22:14
Върха!
цитирай
4. qbylkovcvqt - Имах нужда да прочета такова нещ...
20.12.2012 23:40
kalin8 написа:
Имах нужда да прочета такова нещо!
Замислям някакви...
Поздравления за чудесния стих!
Б.


Вдъхновеност! И за теб!

Усмивки!
цитирай
5. qbylkovcvqt - Ябълки с ванилия, сега и мед - един ...
20.12.2012 23:42
gogi6666 написа:
Ябълки с ванилия, сега и мед - един уникално семпъл, но незабравим аромат на детство, чистота, уют...Все синоними на любов!


Ароматите на Коледа. С тях идва Коледният дух. Не мислиш ли? ;) :)))

Поздрав!
цитирай
6. qbylkovcvqt - Върха! :))) Харесва ми: Уоо...
20.12.2012 23:43
sherif написа:
Върха!


:))) Харесва ми: Уооооу!

БЛАГОДАРЯ! Емоция си.
цитирай
7. sparotok - !
21.12.2012 00:32
Твоя стих ми върна лятното настроение, хареса ми много!:)
цитирай
8. min11hetep - Поредната крадена емоция... "учителко".
21.12.2012 07:45
20.12 10:22 - Онази надежда
Автор: pontis Категория: Тя и той
Прочетен: 141 Коментари: 2 Гласове: 12
Последна промяна: 20.12 10:25

Праскови с мед,
Мушама на картинки.
Усещането,
че предстоиш и разтваряш

и пъпеши...
сладки от теб, с много твърда кора,
разпръснати
в острови от гора

Откъслечни снимки.
от прозорци, на едро, с
издялканите последно
остъклени рисунки.

Праскови, топли.
Една упорита капачка с мека кора...
Отварям вкуса ти на нежност
и голите ти ребра.

Дано децата ми никога не се обучават при такива като теб.
цитирай
9. alexs - Пак си помислих за онова хубаво м...
21.12.2012 10:56
Пак си помислих за онова хубаво местенце пчелите котарака Дидо и ....и Ябълковите Цветчета! :)))
Хубави празници!
цитирай
10. qbylkovcvqt - Твоя стих ми върна лятното настр...
21.12.2012 17:27
sparotok написа:
Твоя стих ми върна лятното настроение, хареса ми много!:)


:) Да, добре е, че на някого поне му харесва.

Поздрав!
цитирай
11. qbylkovcvqt - 20. 12 10:22 - Онази надежда Ав...
21.12.2012 17:35
min11hetep написа:
20.12 10:22 - Онази надежда
Автор: pontis Категория: Тя и той
Прочетен: 141 Коментари: 2 Гласове: 12
Последна промяна: 20.12 10:25

Праскови с мед,
Мушама на картинки.
Усещането,
че предстоиш и разтваряш

и пъпеши...
сладки от теб, с много твърда кора,
разпръснати
в острови от гора

Откъслечни снимки.
от прозорци, на едро, с
издялканите последно
остъклени рисунки.

Праскови, топли.
Една упорита капачка с мека кора...
Отварям вкуса ти на нежност
и голите ти ребра.

Дано децата ми никога не се обучават при такива като теб.



:))) Да, признавам си - емоцията е открадната. И тези стихове, и "Ехо", и дори "Ябълки с ванилия" (прочети го Фнимателската!!!) са откраднати емоции... Написани са в отговор на стиховете на Стефан Черноколев.

Въпрос: Кое е лошото на този своеобразен диалог??? Засегнах чувствителна струна ли? М???...

...............................................................................................................

Ще се въздържа от други коментари. Отдавна съм превъзмогнала дребнавостите и стоя доста НАД човешката простотия... теб винаги съм харесвала...
цитирай
12. qbylkovcvqt - Пак си помислих за онова хубаво м...
21.12.2012 17:36
alexs написа:
Пак си помислих за онова хубаво местенце пчелите котарака Дидо и ....и Ябълковите Цветчета! :)))
Хубави празници!


Да, това е мястото, което ме спасява...

Нека за всички са хубави празниците!
цитирай
13. min11hetep - Отговор:
22.12.2012 04:29
Позволете ми да имам свое мнение относно "диалога" - че е едностранен и следователно не може да бъде наречен "диалог". И да, чувствителната ми струна е плагиатството и Вие, Слава, много добре го знаете. Ще си позволя да Ви припомня:

0.04 22:42 - Зад усмивката
Автор: qbylkovcvqt Категория: Изкуство
Прочетен: 439 Коментари: 8 Гласове: 14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Научих се. Да се усмихвам.
Колкото. И повече.
Научих се. Тъгата си да скривам.
Дълбоко. Някъде.
В неизплаканото на сълзите.

Не се отучих да летя.
Високо. Над желанията и скалите.
Не се отучих да Обичам.
Да съм вечно в онова състояние
на влюбеност...

От което прелива светлината.
В тъмното на очите ми.
Което отлично прикрива тъгата.
По връхчетата на миглите.
Изхвърли огледалата!

Огледай се.
Виж как бавно пада всяка риза.
Самодивска.
За да остана Аз.
жената

8. min11hetep - :)
11.04 23:38
Звучи ми познато... Отнякъде... Поздрав! :)

01.04 21:00 - Заради теб
Автор: min11hetep Категория: Поезия
Прочетен: 1044 Коментари: 14 Гласове: 36
Последна промяна: 01.04 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Заради теб се научих.
Въпреки всичко. На сила.
Да обръщам
прашните страници
по лавиците.
Да забърквам отвари
за сигурност,
когато не викаш,
а гълташ сълзите си.
Да затварям
кинжали в бутилки.
Да откривам
пътища непривични
за цветно обичане...

Заради теб се научих.
Да мога. И въпреки всичко.
Да обгръщам
бледи оттенъци
по ъглите ти.
Да скръствам ръцете си
беззащитно,
останеш ли само
тънка чувствителност.
Да съм дъно,
изтласкващо меко.
Да съм ручей.
Цитадела в полето.
И крехкото цвете…

Заради тебе се уча.
Обичам. Въпреки всичко.


В допълнение ще кажа, че не случайно в блогрола ми стои Законът за авторското право и сродните му права. А когато става въпрос за крадене на емоции, струната е още по-чувствителна, защото от самата мен са се опитвали да ги откраднат. Усещането е отвратително.
цитирай
14. min11hetep - Отговор 2:
22.12.2012 04:45
Относно емоционалната Ви атака, ще си позволя да Ви кажа, че не държа да ме харесвате, след като аз не Ви харесвам, откакто разбрах, че пишете основно по стиховете на Стефан Черноколев. И това със сигурност е повече от година, не е от последните Ви посочени творби. Може би две години? Три? Не държа на отговор от Ваша страна, нито ще се ровя назад, за да си припомням.

Що се отнася до "простотията", тежко и горко ни, ако под това се разбира изразяването на позиция по отношение на нечии действия и отстояването й. За мен простотията е липса на всякакви морални и етични ценности и устои.

Искрено се надявам, че зад гръмкото изявление за "превъзмогване на дребнавостите и човешката простотия" стои действителна житейска позиция, въплътена в дела. Което прави говоренето излишно.

Весела Коледа!
цитирай
15. qbylkovcvqt - Няма как да знаеш какъв е диалогът. . ...
22.12.2012 05:25
Няма как да знаеш какъв е диалогът...
Но благодаря, че изрази мнение с името си, а не анонимно. И да, за себе си имаш право. Можеш да спиш спокойно.
Непремерено използваш думите "основно по ..." и "плагиатство", но дотолкова се ограничава мисълта ти... наистина е жалко, когато човек не може да надскочи собствените си огради. А pontis е възрастен човек, широко скроен, приятел, когото ценя и е един от истинските талантливи съвременни поети (може да не ти е приятно, но разбирам от поезия). Та бъди спокойна наистина, ако и той смята, че правата му са нарушени, може да се защити, при това никак няма да му е трудно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: qbylkovcvqt
Категория: Изкуство
Прочетен: 2863078
Постинги: 927
Коментари: 4602
Гласове: 26550
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930