Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2015 14:56 - Когато мислиш материално и няма нищо духовно в теб!- продължение
Автор: havefun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7251 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 11.12.2015 15:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Първа част:
Днес си писах с един мой...познат, така да го нарека. Няма да коментирам какъв е той като обществен статус, с какво се занимава, какво образование има, какъв е на външен вид и т.н. Това няма значение. Той ми каза, че има изключително високи критерии за момичето до него. В момента си няма приятелка и откакто го познавам не си е имал. Той иска жената до него да е меко казано перфектна, изключителна, без нито един недостатък. Дотук добре. Нека си признаем, всеки от нас иска възможно най-доброто за себе си. В това няма лошо. Той излиза по срещи с момичета. Запознава се с тях по Интернет (Фб, сайтове за запознанства). Досега ми е разказвал за няколко свои срещи. И всички момиче, с които е излизал, не са му харесвали. Все имали някакъв кусур. Едната е грозна, другата дебела, третата тъпа, четвърта с криви крака (почти всичките неща, които не му харесват са за външния вид). И в реда на нещата аз питах моя познат какво предлага той, какво може да даде от себе си, щом има толкова високи изисквания за момичетата/жените като цяло. И той ме попита: Ти толкова ли си материална? Това ме втрещи! Аз му задавам въпрос какво може да предложи, какви са неговите качества- умствени,духовни и т.н. А той възприема все едно го питам колко пари има в банковата сметка, каква кола кара, колко апартамента/вили има. Очаквах да каже, че примерно е умен, внимателен, мил, добър (например!!!)... да изброи някои свои качества! Такива хора са толкова ограничени духовно, мислят само за материалното! 

Продължението...

Преди време бях писала този пост. Мислех да напиша продължение, но забравих с течение на времето. Ето, сега се връщам отонво на тази тема. Отдавна не съм се чувала с този мой познат. Това няма значение, де! Искам да разгледам такива хора като него. И конкретно него (като пример). Той (ще го нарека Боби) изисква толкова много от момичетата, с които излиза. Иска те да нямат нито един недостатък външно. А всъщност няма какво да предложи. Абстрахирам се от него като външен вид. Ще разгледам начина му на мислене, характера му. Той непрекъснато се хвали какво си купил, какво имал, къде ходил. Боби иска да привлече внимание върху себе си. Самоизтъква се. И бива отхвърлен. Но защо? Той е празен. Отвътре няма нищо. Няма духовни ценности. Лицемерен, надут. Издирва "гаджета" В Интернет (много хора го правят, няма лошо. И аз съм го правила). Но той няма подход. Според мен, първо трябва да се вгледаш в себе си, да се опознаеш като човек. След това да се огледаш наоколо. А Боби коментира непрекъснато тоя какъв бил, оня какъв бил. Той, реално погледнато, не се харесва визуално (по характер не знам). Сам ми го  е казвал. А има голямо самочувствие. Материалните неща, които притежава, повдигат това самочуствие. Кола, пари, къща- не знам си какво. Не е кой знае какъв богаташ, но има. А като махнем тези неща, не остава нищо. Не мога да разбера такива хора. Преди години не е имало компютри, техника, дори е имало времена, когато не е имало и пари. И хората пак са живеели. Трябва да надникнем вътре в себе си. Когато човек има проблем, е необходимо да го търси не в другите, а първо в себе си. Боби казва, че никоя не го харесва. Ами, причината не е във всички момичета на тоя вят (или поне с тези, които излиза). Не може всеки да те харесва, но баш пък никой. И той не приема, че проблемът е в него, а не в останалите. Започва да плюе момичетата (както написах в първия пост - тая била дебела, оная кривокрака и т.н.). Обсъжда ги, криви са му, всички са му криви. Не казва нищо за себе си- не казва: Е, може и аз да не съм прав. Не мисли, че може да има нещо в него, което да отблъсква околните. Защо търси причините за своите (неговите лични) проблеми в другите, в околния свят? Това са негови проблеми. Ако се огледа в огледалото и насочи погледа към себе си, ще намери решение. Говоря за огледало, в което да види душата си (не външния вид). Обикновено, когато нещо в другите ни дразни силно, то ние притежаваме такова качество. Например мен ме дразни това, че хората разговарят в обществения градски транспорт. Пречат ми. Е, аз правя същото понякога (да не кажа често). Това беше прост пример. Та, Боби трябва да престане да обсъжда и да гледа в чуждата паница и да се вгледа в себе си!
Това бяха моите мисли относно тази тема. Не зная дали споделяте тези виждания. Не ги натрапвам на никого. Изразявам мнение. Ако имате други разсъждения по въпроса, оставете коментар. :)



Гласувай:
5



1. pitwasilew - Липсва му самокритика на този чо...
11.12.2015 16:39
Липсва му самокритика на този човек. Живее в съвършенство и муе добре.
цитирай
2. radosslav - Продължение
11.12.2015 17:45
И сега какво става с него? Не ти ли е интересно? Може да е продал всичко и да е заминал някъде, например в Антарктида, да изследва белите мечки, женските имам в предвид :)))
цитирай
3. siainia - Един "мъж"
13.12.2015 01:34
Се оплаквал на приятеля си
..какъв е този мой късмет все на боклуци попадам!Приятелят му отговорил
-Как не ти мина през акъла,че може ти да си боклук!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3542697
Постинги: 1094
Коментари: 2386
Гласове: 1833