Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2009 16:37 - Иди си
Автор: qbylkovcvqt Категория: Поезия   
Прочетен: 1826 Коментари: 9 Гласове:
5



Наранено сърцето ми
кърви от болка лицето ми
очите горят
очите не пеят
горчат
сълзите пресъхнали
няма ги
думите заглъхнали
тихо ридаят
безсилни
на мъка ухаят
разтварят се в
нищото
черни чумбери
мислите са привели
и толкова много тежи...
Болката

Болката
толкова много тежи
няма я силата
няма крилата
любовта е ранена
там
в шумата есенна
покосена
жълтее и съхне
и зъзне
а лудее
лудее
разжарена
кръвта и разпалена
и жадна
и безпопощадна
изгаря я...
Болката

Болката
я изгаря
вечната
безконечната
силната
дето с любовта ни се харани...


Ала...
слаба съм
нямам омраза
сама съм
Иди си
мисли си
че омагьосан си бил...



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ti i stihove li pi6e6
25.08.2009 16:40
ti i stihove li pi6e6
цитирай
2. cefulesteven - Казах ти вече мнението си. Много, ...
25.08.2009 16:43
Казах ти вече мнението си. Много, много е силно!
цитирай
3. qbylkovcvqt - анонимен - ti i stihove li pi6e6 ...
25.08.2009 16:50
анонимен - ti i stihove li pi6e6

:) Предимно стихове...
цитирай
4. qbylkovcvqt - Стеф, :)
25.08.2009 16:51
... ти беше импулса... пък той огъня си е в мен... само искарата му трябва...
цитирай
5. mamas - В унисон съм...
25.08.2009 18:21
Днес разбрах, че завинаги си е отишъл приятел...
цитирай
6. elineli - Много
25.08.2009 18:33
силен стих!
цитирай
7. qbylkovcvqt - Слава, видях, мила. . . съжалявам, просто в ...
25.08.2009 18:41
видях , мила... съжалявам, просто в такива моменти... каквото и да каже човек... никога не е това, което трябва...

Все имам усещането,... пък и нали нищо в природата не се губи... вярвам, че има отвъд... е със сигурност не е същото, никога не би могло и да бъде, но дано пък е по-добро и...


Нощем ще гледаш звздите. При мен всичко е съвсем мъничко и затова не мога да ти покажа моята. Така е по-добре. За теб моята звезда ще бъде една от звездите... Тогава ще ти бъде хубаво да гледаш всички звезди... Всички те ще бъдат твои приятелки. Освен това ще ти подаря нещо...ти ще имаш звезди, каквито няма никой друг...Тъй като аз ще живея на една от тях, тъй като аз ще се смея на една от тях, когато погледнеш нощем небето, ще ти се струва, че всички звезди се смеят. Ти ще имаш звезди, които знаят да се смеят!
И пак се засмя.
- И когато се утешиш (човек винаги се утешава), ще се радваш, че си ме познавал. Винаги ще бъдеш мой приятел. Ще ти се иска да се смееш заедно с мен.
...Тогава всички звънчета се превръщат в сълзи!...
цитирай
8. qbylkovcvqt - elineli, ако наистина е силно въ...
25.08.2009 18:46
elineli, ако наистина е силно въздействието, значи и бурята в душата ми е истинска

Поздрав!
цитирай
9. mamas - Благодаря...
25.08.2009 19:07
qbylkovcvqt написа:
видях , мила... съжалявам, просто в такива моменти... каквото и да каже човек... никога не е това, което трябва...

Все имам усещането,... пък и нали нищо в природата не се губи... вярвам, че има отвъд... е със сигурност не е същото, никога не би могло и да бъде, но дано пък е по-добро и...


Нощем ще гледаш звздите. При мен всичко е съвсем мъничко и затова не мога да ти покажа моята. Така е по-добре. За теб моята звезда ще бъде една от звездите... Тогава ще ти бъде хубаво да гледаш всички звезди... Всички те ще бъдат твои приятелки. Освен това ще ти подаря нещо...ти ще имаш звезди, каквито няма никой друг...Тъй като аз ще живея на една от тях, тъй като аз ще се смея на една от тях, когато погледнеш нощем небето, ще ти се струва, че всички звезди се смеят. Ти ще имаш звезди, които знаят да се смеят!
И пак се засмя.
- И когато се утешиш (човек винаги се утешава), ще се радваш, че си ме познавал. Винаги ще бъдеш мой приятел. Ще ти се иска да се смееш заедно с мен.
...Тогава всички звънчета се превръщат в сълзи!...

Не бях видяла написаното тук, когато ти отговорих в моя блог...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: qbylkovcvqt
Категория: Изкуство
Прочетен: 2860605
Постинги: 927
Коментари: 4602
Гласове: 26550
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930