Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2011 02:11 - Морето, морето, морето...
Автор: qbylkovcvqt Категория: Изкуство   
Прочетен: 4070 Коментари: 11 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                    Синьото, безкрайното, омайното, слънчевото приказно море. Улавя ме в златните си мрежи, изплетени от слънчеви лъчи. Понася ме с морското вълнение до хоризонта и оттам хоризонта... Разплисква мазута в душата ми и лепкавата кал, наслоила се в мислите. Прегръща очите ми, завладява погледа и ме поглъща със силата на синьото, на безбрежното, на извечното... 
                    Водите му - мамещо спокойни, викащи, молещи... с разляно злато по невидима пътека, стигаща до слънцето. Вълните му - привидно спокойни и тихи, разливащи се в морска пяна, притеглящи с кротка, но сигурна власт. Очите му - събрали всичкото синьо на небето, пъстрото в ирисите от зеленото на водораслите и огньовете на слънцето, горящи в зениците. Непреодолимо... Необратимо привличане. Неукротима страст...
                   Зимното море, с белите обли камъни наоколо, гледжосани в много фин слой от лед, блестящи като слюда. Зимното море, в което като изящни статуи от лед плуват лебеди... плуват лебеди, наслаждават се на морската прегръдка, галят се във всяка вълна, пресичат пътеката от злато и я карат да трепти, като че хиляди горящи пламъчета във водата.
                     Странно е. Няма усещане за студ. Промъква се онова страстно желание да нагазиш в морската пяна, да усетиш докосването на вълните, допира на морето и властната му ласка... и да плуваш, да плуваш към онази вечно отдалечаваща се линия, където морето прегръща света. 
                       Джобът на палтото ми е пълен с раковини и с онези красиви бели миди, новите ми ботуши са пълни с пясък... По мокрия бряг има тънички стъпки на чайки, огромните лапи на домашен любимец и стъпките на стопанина му... има и дупчици от моите токчета... а едно дете рисува с пръчица чайки в странен лабиринт... И аз съм чайка в пясъчния лабиринт... ще трябва да полетя, за да се измъкна. А може би съм само перо от чайка, докосващо пясъка, вълните, хоризонта, слънцето... вечността.
                     



Тагове:   морето,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tryn - Прекрасна импресия!
01.02.2011 04:15
Толкова поезия има в това описание!
И нескрит копнеж за сливане с тази извечна красота...
Привет! :)
цитирай
2. martiniki - поздрави, qbylkovcvqt
01.02.2011 11:34
и аз бих повтаряла, като име на любим - морето ми, морето, морето...обичам морето и много ми липсва
цитирай
3. qbylkovcvqt - :) Морето има невероятна зареждаща ...
01.02.2011 16:07
:) Морето има невероятна зареждаща сила. Отнема всички болки...

Привет, tryn! :) ...
цитирай
4. qbylkovcvqt - martiniki, когато се затегне въ...
01.02.2011 16:11
martiniki, когато се затегне въздухът наоколо винаги намирам начин да ида до морето, за да разпусна и да се заредя с хармония...

:) Поздрав!
цитирай
5. kalin8 - Поздрави!
01.02.2011 18:21
Красиво море...
Б.
цитирай
6. vladun - !
01.02.2011 21:39
Много хубаво си описала зимното море!
Поздрави!
цитирай
7. vladun - Здравей:)
06.02.2011 03:06
Много е хубаво!
цитирай
8. qbylkovcvqt - kalin8, усмивки! Много е кр...
08.02.2011 14:31
kalin8, усмивки!

Много е красиво... има неимоверно притегателна сила...
цитирай
9. qbylkovcvqt - vladun, здравей, здравей, здра...
08.02.2011 14:34
vladun, здравей, здравей, здравей! :)

Много е хубаво морето. Зимното. Лятното... Винаги е хубаво.
цитирай
10. zvezdichka - Знам за какво
11.02.2011 22:59
говориш, макар, че зимата не съм се срещала с него - морето. Но обичта към морето провокира и преживяванията ни с него! А твоите са прекрасни!
И ми е много близко това, което си написала!
Поздрави Славче!
цитирай
11. qbylkovcvqt - Цане, усмивки! Морето винаги е ...
14.02.2011 11:59
Цане, усмивки!

Морето винаги е прекрасно! То е голяма истинска всепоглъщаща любов. То е непреодолима страст. Когато... А бе - винаги зареждам край морето. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: qbylkovcvqt
Категория: Изкуство
Прочетен: 2861696
Постинги: 927
Коментари: 4602
Гласове: 26550
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930