Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2012 19:06 - Изкуството да бъдеш безотговорен
Автор: petci Категория: Забавление   
Прочетен: 5303 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отдавна не бях пускал тема, но реших, че е време особено след това на което ставам свидетел всеки ден. Не очаквам да се почувствам по-добре или с това,че пускам тема да повляя на някого,просто искам да споделя.

Дойде ми до гуша от това хората да се опитват да те изкарат виновен за дето не си им помогнал. Не знам как очакват един случаен човек да им оправи живота след като те немогат сами да го оправят. През последните месеци ме молиха за заем поне 10 пъти; молиха ме да ги сменя на работа само,защото не са си направили сметка за графика и са имали планове в дадения ден; молиха ме да помогна с ремонт на апартамент,да гледам дете,да взема баба им от ЖП гарата и още какво ли не. Не би ми направило впечатление,ако познавах тези хора от години и ми бяха близки,но ги познавам от 2-3 месеца и въобще не ми се струва нормално. Даже не съм ядосан за дето ме молят,ядосан съм за това дето са толкова безотговорни,а грам не им пука.

  Точно заради това е толкова странно заглавивто на темата. Явно всички се опитват да минат под идеята,че другите им са длъжни и животът им ще се оправи,ако не от самосебе си,то от другите било то и непознати. Едва ли съм единственият,който минава ежедневно и в работните и в
почивните дни през подобни случки,но ми се струва,че все повече и повече хората стават като тези за които пиша.

По принцип съм разбран човек,не се нервирам лесно и опитвам да помогна,но това вече ще се промени драстично. По-добре да съм лошия колега,който всички мразят от добрия колега,на когото всички му се качват на главата. Знам,че това звучи жалко,но все повече започвам да разбирам качеството" егоизъм" . Няма как да се помогне на човек,който не знае как да си помогне сам. 

 Научен съм да се боря сам с живота и отново сам да понеса тежките му удари. Досега се справям,ако не добре то поне прилично с това. Не моля за помощ никого,ако почна да моля за помощ ще съм много закъсал за да искам подобно нещо,а въобще не искам да допускам това да се случи. Все се надявах,че ако почна да се отварям малко към останалите ще си спечеля приятели,но уви явно в повечето случаи съм бил прав да страня от всички. Няма да тръгна да обвинявам държавата,родителите,образованието и кого ли още не. И то не че не са виновни,просто с обвинения няма да стигнем до никъде. По всичко личи,че ще трябва не само да се примиря с подобни хора,но и да свикна с тях. Поне като споделих малко ми олекна,не че това много ме успокоява де 


Тагове:   хора,   вина,   почивни дни,   колеги,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: petci
Категория: Забавление
Прочетен: 248282
Постинги: 77
Коментари: 0
Гласове: 10
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031