Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2011 12:42 - Искам да горя
Автор: qbylkovcvqt Категория: Изкуство   
Прочетен: 3661 Коментари: 13 Гласове:
25

Последна промяна: 11.04.2011 12:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
       Беше просто залитане - аз наяве летях, беше пусто преплитане - а аз онемях,
слушах цигулка разжарена, как свири
нощта, без дъх останала върху струни
от дири светулкови и по рисувани цветя
как утрото пали капки роса от дъга...

Беше безмълвно залитане - за тебе копнях,
беше случайно преплитане - за тебе живях...
И се разсипаха звездите, разтопени в дъжда,
и се размиха мечтите, върху пясъка по брега,
луди кристалчета смях, окъпани росни дървета,
преминаващ липов цвят, оставащ аромат.

Беше не просто залитане - аз не просто живях,
беше лудо преплитане - а аз лудо горях...
И бях многоцветна - пъстролика дъга,
и бях хармония, мелодия - макар познала греха.
Какво е злото - не искам да бъда добра,
доброто какво е - нима ти го разбра... 
 


Тагове:   птица,


Гласувай:
25



1. анонимен - И у тебе остана ли
11.04.2011 12:56
част от тоя копнеж,
и сега вече хвана ли
тоя чуден летеж,
или гониш пак вятъра,
без да знаеш къде,
и се вмъкваш пак в шатъра,
дето той ти преде?
Проумя ли магията,
във която горя,
още ли си стихията,
закъде, докога?...
Ще изплачеш очите си,
без да знаеш защо,
и ще станат сълзите ти
едно малко кълбо...
цитирай
2. qbylkovcvqt - Този луд копнеж кой може да го у...
11.04.2011 13:59
Този луд копнеж
кой може да го угаси,
тази дива жажда
кой може да я утоли?

Когато, понякога
забравила, че съм без крила
разтварям обятия
и дълго в простора безмълвно летя...

Когато понякога,
незабравила извора,
разтварям обятия
и бавно, жадно се потапям в живата вода...

Тогава все пак съм самодивата,
тогава още жива е във мен стихията
и още с вятъра мога дълго да танцувам,
и с огъня в очите на дяволите да лудувам.

Този луд кипеж -
нека ме изпепели...
Този шеметен летеж
пепелта ще разлети

...духът ми в Жар-птица ще се възроди.
цитирай
3. анонимен - Но дали ще е истински
11.04.2011 15:14
твоят вихрен стремеж,
и изобщо не мислиш ли,
че със този бодеж
ти прелиташ през времето,
ала падаш в нощта,
и се качваш на стремето,
но изгаряш в пещта?
Аз не вярвам, че фея си,
ти си просто жена,
и не знам защо смея се,
и си късам луна...
цитирай
4. otherwise - Ти гориш
11.04.2011 15:46
Хубаво е, че го можеш.
Въпреки пепелта и лютивия дим, пак не спирай... :))
цитирай
5. qbylkovcvqt - Но дали ще е истински твоят вихрен ...
11.04.2011 16:05
poligor написа:
Но дали ще е истински
твоят вихрен стремеж,
и изобщо не мислиш ли,
че със този бодеж
ти прелиташ през времето,
ала падаш в нощта,
и се качваш на стремето,
но изгаряш в пещта?
Аз не вярвам, че фея си,
ти си просто жена,
и не знам защо смея се,
и си късам луна...



Когато си откъснеш парченце от луната
тя осиротяла започва отново да расте
от тъмната и страна съм скрила си душата
а в пълнолунието ще съзреш моето лице...

Бродница съм, веда (иска ти се да съм жена),
в луната щом се аз огледам, ще я задържа
с устни ще я изпия - дъщеря съм на нощта,
с тъмнина ще те покрия - ще търсиш утринта...

Изгубен, мен ще търсиш - ще откриваш самота,
на самотата аз съм жрица и на копнежа по любовта...
Какво тук значи вечността - тя в нас живее
или просто е жива любовта - крие се в името Жена.
цитирай
6. qbylkovcvqt - Ти гориш Хубаво е, че го можеш. В...
11.04.2011 16:09
otherwise написа:
Ти гориш Хубаво е, че го можеш.
Въпреки пепелта и лютивия дим, пак не спирай... :))



:) :) :) Така е!

Имаме малък поетичен спор ;)

Усмивки!
цитирай
7. otherwise - Би могъл да спори
11.04.2011 16:14
и да нарича една Жена "само жена" само... черупчест тип :))))
Кухо-черупчест, пояснявам ;)
цитирай
8. qbylkovcvqt - . . . а може би е прав. Всъщност сме ...
11.04.2011 16:31
... а може би е прав. Всъщност сме принудени да бъдем силни - за жалост живеем в мъжки свят. Жената трябва да е слаба, нежна, закриляна... за да е магьосница и е нужно спокойствието да твори магия... не умората от борбата с ежедневието...
цитирай
9. otherwise - За еманципация ли говорим
11.04.2011 16:36
или за отношение :)

Кой ти иска да е слаб. Това обаче не пречи на женствеността.
Жената открай време е силна. Няма друг избор.
цитирай
10. qbylkovcvqt - Именно. Няма друг избор. :)
11.04.2011 16:43
Именно. Няма друг избор. :)
цитирай
11. анонимен - Доста глупаво.
11.04.2011 16:59
otherwise написа:
и да нарича една Жена "само жена" само... черупчест тип :))))
Кухо-черупчест, пояснявам ;)


Да си жена е най-висшето определение.
Да не мислиш, че са много жените? Има ги много рядко в чистия им вид.
цитирай
12. iwoman - аз пък ще река:
11.04.2011 21:20
нама по-голама сила от женската слабост в силни мъжки ръце...
но обладани от всеотдайност - като скачени съдове във времето...

Добре се е получило!
Поздрав :)
цитирай
13. qbylkovcvqt - Добре казано. Наистина хубаво би ...
11.04.2011 21:24
Добре казано. Наистина хубаво би било... като скачени съдове...

Усмивки! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: qbylkovcvqt
Категория: Изкуство
Прочетен: 2865003
Постинги: 927
Коментари: 4602
Гласове: 26550
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930